chai<3

hejsan,!;) oj haft tyvär inte tid med bloggen p.g.a alla gäster vi har haft.
de har vart för jobbiga,aja anyway så gick jag på stan idag köpte en ganska tjocka tröja och ett linne,
har inte vart på stan på länge men jävligt billiga kläder finns de iallafal, eller alla fina kläder e ju slut
men men. kom hem och va med den underbara DLA!<3. vi snackade skit MINA LIKE IT!.
HIHIHI, !..hade tvättid oxo men de får jag ta upp imorn e för rädd för o hämta de ,
MIN PAPPA SÄGA TIIIZT.!aja ni får hare bäst ska dra o ge chai till min gäster;)



                      



      
  köpte en i svart oxo 
 man måste passa på när de e billig!:)      

      


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin den va.:D

2010-08-10 @ 16:54:54
Postat av: Elin

svar: tack din var också fin!:]

2010-08-11 @ 12:23:42
URL: http://bottom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0